Nieuws

Opdracht Medewerker Technisch Applicatiebeheer bij onze eindklant regio Utrecht

Voor onze klant in de regio Utrecht zoeken wij een Medewerker Technisch Applicatiebeheerder
 
Aanvraagnummer:             569
Start Inhuur:                    8 oktober 2018
Eind Inhuur:                     Nader te bepalen in ieder geval inhuur voor minimaal 6 maanden
Inzet per week:                36 uur
Tariefindicatie:                  € 60,00 excl. BTW, incl. Woon/werkverkeer en parkeerkosten
 
Aanbieden kan tot:            17 september 2018 voor 15:00 uur
Intakegesprekken gepland: 26 september 2018 tussen 13:00 uur – 16:00 uur
Bijzonderheden:                Exclusiviteit, ingevulde vragenlijst, 2 referenten, VOG vereist
 
 
Medewerker Technisch Applicatiebeheerder
 
Dit is de opdracht
Je werkt voor het cluster Operations Center, team Applicatiebeheer – onderdeel van Automatisering. Je zorgt samen met je teamgenoten voor beschikbaarheid, (technisch) beheer en onderhoud van alle applicaties. Bestaande, nieuwe en vernieuwde
onderdelen van de applicaties neem je in beheer. Je zorgt dat we de afgesproken serviceniveaus halen. Dat doe je op basis van beschreven operationele processen en de technische documentatie. Ook de documentatie van de infrastructuur en werkprocessen
onderhoud je. Voor leverancier en klant voer je kleine herstelwerkzaamheden uit, update je applicaties en stel je autorisaties in.
 
Dit is het werk
Je voert standaard changes uit en ondersteunt de Supportgroep, als 2e/3e-lijn, bij het oplossen van incidenten en problemen. De capaciteit en werking van componenten monitor je en signaleert mogelijke performance-, capaciteits- en securityproblemen.
Wij leveren onze dienstverlening 24*7 en plannen groot onderhoud meestal in het weekend. Zo hebben gebruikers er de minste last van. Daardoor hebben we je inzet soms ook in het weekend nodig.
 
Plek in de organisatie
Automatisering ontwikkelt, levert, installeert en beheert alle ICT-componenten die nodig zijn ter ondersteuning/faciliteren van de automatisering, de digitalisering en het digitaal werken van de gemeentelijke organisatie. We zorgen voor een stabiele en
optimaal beschikbare ICT infrastructuur. We werken aan kantoorautomatisering, telefonie, organiseren hosting, dataopslag en Server Based Computing. We voeren selfservice in en we automatiseren en standaardiseren waar mogelijk beheertaken. Bij dit alles zoeken we naar vernieuwende en efficiëntere werkwijzen en producten. Zo dragen wij ons steentje bij aan een goede en gezonde bedrijfsvoering.
 
Hier zijn we trots op
Wij willen vooroplopen als het gaat om innovatie. We werken in een nieuw kantoor met een ‘state of the art’ ICT omgeving en een moderne technische infrastructuur. Wij zijn klantgericht en gemotiveerd om problemen op te lossen, te ontzorgen en te vernieuwen. Door onze dienstverlening, maatwerkoplossingen en support, kunnen collega’s zich optimaal richten op hun kerntaken voor burgers en bedrijven. Soortgelijke diensten leveren we ook aan andere publieke organisaties. Het leveren van een goede service aan onze interne en externe klanten is topprioriteit.
De organisatiestructuur is toegesneden op de nieuwe technologie en dienstverlening en bestaat uit vier clusters: Besturing & Control, Vernieuwing, Solution Center en Operations Center.
 
Taak van het onderdeel
Het Operations Center bestaat uit de teams: Applicatiebeheer, Datacenter & Infrastructuur, en U-Cloudbeheer. We beheren en zorgen voor het ongestoord functioneren van technische (netwerk) infrastructuur en applicaties. We monitoren systeemonderdelen van de UCloud en CatharijneNet 4. Stellen data veilig, voeren herstelopdrachten uit, optimalisatie, standaard wijzigingen en (veiligheids-)upgrades. Samen met het Solution Center nemen we nieuwe en gewijzigde voorzieningen in beheer en bewaken we de kwaliteit en serviceniveaus.
 
Dit breng je mee

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
  • Diepgaande kennis van ICT-infrastructuur, Windows besturingssystemen zoals Windows server 2012 en 2016, Windows 10.
  • Kennis van Java, Jboss, Apache Tomcat is een pre
  • Je kent ICT-beheermethodieken en servicemanagement (ITIL) en hebt ruime beheerervaring op het gebied van vermelde platforms.
  • In je aanpak toon je eigen initiatief, werk je zelfstandig, ben je vasthoudend en kritisch op je eigen functioneren. Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift).
  • Ook ben je analytisch en oplossingsgericht.
  • Je begrijpt de noodzaak van kwalitatief goede documentatie en hebt oog voor detail.
  • Je bent bekend met het Changemanagementproces en begrijpt dat dit meer is dan alleen maar een digitale tijger. Begrijpelijk en zorgvuldig vastleggen van handelingen in changes is belangrijk.
 
Competenties
In de uitvoering van ons werk staan de vier kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe (financiële) planning en betrouwbare inzet.
 
Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden - hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
Automatisering hanteert de kernwaarden (open, wendbaar, scherp en betrouwbaar) en de U-Factor (onafhankelijk van tijd, plaats en apparaat kunnen werken, verdergaande digitalisering van werkprocessen, ketenvorming en veranderende dienstverlening van de
gemeente). Deze kernwaarden zijn het uitgangspunt om te komen tot de gewenste cultuur binnen Automatisering.
 
Automatisering verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis m.b.t. de specialisatie actueel houden. Van alle medewerkers wordt inzet gevraagd buiten kantoortijden, omdat de ICT dienstverlening 7x24 uur per week geleverd wordt. Groot onderhoud wordt bij voorkeur gepland in het weekend, zodat gebruikers hierdoor zo min mogelijk worden gehinderd
 
Heb of ben je een geschikte kandidaat? Reageer dan snel
Dit kan naar info@q-en-a.nl ovv aanvraagnummer 569, Medewerker Technisch Applicatiebeheerder.
Heb je vragen over de aanvraag dan kan je contact opnemen met:
Roland Versteeg (0344 – 627 230 of 06-25 190 191).
Bijzonderheden
In onze aanbieding richting de klant dienen wij exclusiviteit af te geven.
 
Exclusiviteit houdt het volgende in:
  • Uitsluitend laten aanbieden via Q&A op de betreffende opdracht en onder geen beding terugtrekken uit de aanbiedingsprocedure.
  • Tot en met 5 werkdagen nadat de aanbiedingstermijn tussen onze klant en Q&A is gesloten dient beschikbaarheid te worden gegarandeerd.
  • Indien er een intake volgt dient er nog eens 3 werkdagen exclusiviteit te worden gegarandeerd.
  • Het moment voor een eventueel intakegesprek wordt door onze klant bepaald. Hierin dient men zich te schikken.
 
De aanvraag dient vergezeld te gaan van een ingevulde vragenlijst incl. motivatie en 2 referenten.
 
 
 
 
                                                                         
 

< Terug naar nieuws